Klacht POSTNL: Klep brievenbus afgebroken door forseren pakketje

Klachtnummer
# 303913
Gebruiker
Nadette
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Klep brievenbus binnenzijde afgebroken door forseren pakketje

De oplossing

Vergoeden kosten nieuwe brievenbusklep binnenzijde

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Veerman,


    Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een brievenbuspakje goed hebt ontvanger. Echter wel ten koste van de klep van de brievenbus. Hierover het volgende.

    Mijn excuses voor al het ervaren ongemak. Is het pakje ook met een trackingcode verstuurd en zo ja: wat is deze code? Graag ontvang ik een schatting van de schade en de mogelijkheid om dit eventueel te kunnen onderbouwen met nota's. Daarnaast ook graag uw IBAN-rekeningnummer en tenaamstelling. Dit mag uiteraard in een privébericht gestuurd worden.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,
    Sandra
    PostNL
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Veerman,


    Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een brievenbuspakje goed hebt ontvanger. Echter wel ten koste van de klep van de brievenbus. Hierover het volgende.

    Mijn excuses voor al het ervaren ongemak. Is het pakje ook met een trackingcode verstuurd en zo ja: wat is deze code? Graag ontvang ik een schatting van de schade en de mogelijkheid om dit eventueel te kunnen onderbouwen met nota's. Daarnaast ook graag uw IBAN-rekeningnummer en tenaamstelling. Dit mag uiteraard in een privébericht gestuurd worden.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,
    Sandra
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen