Klacht POSTNL: Klep brievenbus afgebroken door forseren pakketje

Nadette

Klep brievenbus binnenzijde afgebroken door forseren pakketje

Vergoeden kosten nieuwe brievenbusklep binnenzijde

Geachte heer/mevrouw Veerman,

Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een brievenbuspakje goed hebt ontvanger. Echter wel ten koste van de klep van de brievenbus. Hierover het volgende.

Mijn excuses voor al het ervaren ongemak. Is het pakje ook met een trackingcode verstuurd en zo ja: wat is deze code? Graag ontvang ik een schatting van de schade en de mogelijkheid om dit eventueel te kunnen onderbouwen met nota's. Daarnaast ook graag uw IBAN-rekeningnummer en tenaamstelling. Dit mag uiteraard in een privébericht gestuurd worden.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Sandra
    PostNL
    Geachte heer/mevrouw Veerman,

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Sandra
    PostNL