Opgelost door POSTNL: Kletsnat poststuk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 429655
Gebruiker
Postpakket
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanmorgen bij de post een pakketje van de postcode loterij.
Helaas was het pakketje helemaal doordrenkt. Het leek erop dat het half in een plas water heeft gelegen.
In het pakketje zat een kookboek, deze is nu niet meer te gebruiken. Jammer dat de bezorger niet even heeft aangebeld en het persoonlijk aan ons heeft overhandigd.
Dan had zij een toelichting kunnen geven over het poststuk.

De oplossing

Een antwoord krijgen hoe dit mogelijk is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer of mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw poststuk van de Postcodeloterij. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is uiteraard niet de bedoeling dat post nat bij u aankomt. Mocht een poststuk onverhoopt toch beschadigd raken dan dient de postbezorger een excuusbriefje met meer informatie bij het poststuk te voegen. Kunt u mij aangeven of dit is gedaan?

    Mocht dit niet het geval zijn dan dien ik hiervoor graag een klacht in. Dit zal dan met de postbezorger besproken worden. Om de melding te kunnen maken ontvang ik graag het volgende van u:

    - Uw e-mailadres;
    - De exacte dag van bezorgen;
    - Uitsluitsel of dit poststuk door PostNL bezorgd is. Dit herkent u aan ons logo op de post of een oranje streepjescode onder de adressering.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Omdat ik u om privégegevens heb gevraagd wil ik u adviseren te antwoorden middels een privébericht op deze website.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Postpakket
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat onze bezorgster verteld wordt wat de regels zijn hoe de post goed bezorgt moet worden. Tot nu toe geen klachten waar genomen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?