Klacht POSTNL: Klok word weer terug naar afzender gestuurd

Klachtnummer
# 199358
Gebruiker
Lizzy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een hand made klok bestelt en betaald in de US.
Netjes te volgen, maar ligt nu al sinds 1 december op 1 en dezelfde plek.
Volgens het tracking nummer word het pakket binnenkort terug gestuurd naar US.
Geen reden.
Nergens een emailadres of telefoonnummer te vinden.
En het bedrijf in US die de klok hebben gemaakt weten nergens iets van, en het postkantoor daar ook niet.


De oplossing

Klok verzenden naar Venray in plaats van terug naar US

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending uit de VS retour gestuurd is, zonder duidelijke reden. Ik snap dat u daar erg van baalt. Mijn excuses allereerst voor het ongemak.

    Uiteraard heb ik me verdiept in deze zending. Helaas zijn de scans die ik kan zien tegenstrijdig en onduidelijk. Ik kan hieruit geen reden halen waarom uw zending retour gegaan is. Het is belangrijk dat de afzender een onderzoek op gaat starten bij de vervoerder ter plaatse. Via hen is het pakket verstuurd, vandaar dat zij het onderzoek kunnen leiden, zij houden dan het overzicht en nemen binnen dat onderzoek ook contact op met ons. Het spijt me dat mijn antwoord geen duidelijkheid bied over de zending.

    Ik hoop dat ik u voldoende geïnformeerd heb over de stappen die nu genomen dienen te worden. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan zie ik uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Marije
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?