Klacht POSTNL: Knudde is het bij de post.

?

Dit is een appartementen complex aan de Javalaan 51 t/m 139 Eindhoven en we hebben vanaf vrijdagmiddag geen post meer gehad. En er zijn verschillende bewoners hadden zaterdag een rouwkaart verwacht en is er nog steeds niet.

Dat er post bezorgd wordt en niet achter gehouden wordt. Als de vaste bezorger er niet is dan is het altijd een puinhoop. Volgens mijn staat de post van ons nog ergens op een depot. Wij zitten het laatst in de wijk.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost in een appartementen complex. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat de bezorging niet correct verloopt en dat ook rouwpost niet op tijd is ontvangen. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat hier een klacht over is aangemaakt. U zal hier geen verder bericht meer over ontvangen, maar dit wordt verder opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken en zal de bezorging extra in de gaten houden en verbeteren.