Opgelost door POSTNL: Koerier gebruikt mijn voortuin/oprit als parkeerplaats/keerpunt

content Opgelost
Max Beerkens

Asociaal rijgedrag koerier. Koerier gebruikt mijn voortuin/oprit als parkeerplaats/keerpunt, raakt daarbij beplanting.

Zorgen dat dit niet meer gebeurt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het rijgedrag van de chauffeur. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit deze chauffeur uw oprit gebruikt om te keren of te parkeren en dat uw voortuin hierbij beschadigd raakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Kunt u aangeven op welke datum dit voor het laatst is voorgevallen en op welk tijdstip?

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte heer,

Bedankt voor de gevraagde informatie. Het is uiteraard niet de bedoeling dat een chauffeur schade veroorzaakt aan uw tuin of oprit. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

Ik heb hier klacht over opgemaakt. U zal hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betreffende medewerker om dergelijk gedrag in de toekomst te voorkomen.

Max Beerkens
Dat het niet meer voor zal komen