Opgelost door POSTNL: Koerier gebruikt mijn voortuin/oprit als parkeerplaats/keerpunt

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 374247
Gebruiker
Max Beerkens
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Asociaal rijgedrag koerier. Koerier gebruikt mijn voortuin/oprit als parkeerplaats/keerpunt, raakt daarbij beplanting.

De oplossing

Zorgen dat dit niet meer gebeurt.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het rijgedrag van de chauffeur. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit deze chauffeur uw oprit gebruikt om te keren of te parkeren en dat uw voortuin hierbij beschadigd raakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Kunt u aangeven op welke datum dit voor het laatst is voorgevallen en op welk tijdstip?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor de gevraagde informatie. Het is uiteraard niet de bedoeling dat een chauffeur schade veroorzaakt aan uw tuin of oprit. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

    Ik heb hier klacht over opgemaakt. U zal hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betreffende medewerker om dergelijk gedrag in de toekomst te voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Max Beerkens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat het niet meer voor zal komen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen