Klacht POSTNL: Koerier komt gewoon niet hier

PietjedV

PostNL ... jullie zijn echt SCHAN-DA-LIG slecht!
Onze appartementen liggen nogal in een uithoek en we zijn de laatste woningen in de route van onze kansloze bezorger.
Wat dit betekent is dat de bezorger gewoon vaak helemaal niet langskomt en de pakketten gewoon bij de supermarkt in een andere wijk afpleurt zonder briefje in onze brievenbus. Je mag dus zelf op onderzoek uit waar je pakket is gebleven. Dit gebeurt maandelijks, soms wekelijks en PostNL kan niets doen natuurlijk. Je kunt bellen, mailen, chatten tot je een ons weegt, maar ook daar zitten alleen maar mensen die als doel hebben jou NIET te helpen.
Een belletje naar de betreffende HUB, nee hoor.. niet mogelijk. Een belletje naar de aso-koerier die gewoon niet langskomt, nee hoor, doen we niet. Gewoon lekker negeren die klant. Gaat prima zo.

Complimenten jongens, PostNL, Post Niet Leverbaar.
PAUPERS!

Doen ze toch niet, maak je geen illusies...

PietjedV
    Ohja, en doe alsjeblieft niet de moeite om met zo'n standaardbericht te komen met : Wat vervelend voor u.. dit en dat.. wat is de 3S code, dan kijken we met u mee, blabla.. kunt u bevestigen dat uw bel het doet etc...

NEE IK BEN ACHTERLIJK. Dit gebeurt wekelijks zeg ik, jullie leveren gewoon niet. Structureel. Paupers!!
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u het niet fijn vindt dat u niet weet waar uw zendingen zijn. Ik wil graag een klacht voor je indienen.

* Een track & trace code van een pakket waarbij dit voorgekomen is;
    * Uw e-mailadres.