Klacht POSTNL: Koerier niet langs geweest terwijl wel 'gemist'

Klachtnummer
# 351942
Gebruiker
RJ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via Coolblue levering op zondag, tussen 4 & 6 - Krijg bericht net voor zessen dat ze het niet geleverd kon worden 'We hebben je gemist', koerier is niet langs geweest noch briefje in de brievenbus.

De oplossing

Volgende keer misschien wel op zondag ook daadwerkelijk leveren? Voor nu heb ik deze doorgestuurd naar onze lokale supermarkt.. maarja, had 't pakket liever gister gehad natuurlijk... kiest niet voor niks zondaglevering.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de zondagbezorging bij u. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Uw mailadres
    - Werkt de bel naar behoren?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen