Klacht POSTNL: Koerier niet langs geweest terwijl wel 'gemist'

# 351942
RJ

Via Coolblue levering op zondag, tussen 4 & 6 - Krijg bericht net voor zessen dat ze het niet geleverd kon worden 'We hebben je gemist', koerier is niet langs geweest noch briefje in de brievenbus.

Volgende keer misschien wel op zondag ook daadwerkelijk leveren? Voor nu heb ik deze doorgestuurd naar onze lokale supermarkt.. maarja, had 't pakket liever gister gehad natuurlijk... kiest niet voor niks zondaglevering.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de zondagbezorging bij u. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Uw mailadres
    - Werkt de bel naar behoren?