Klacht POSTNL: Koker in brievenbus proppen

sad Niet opgelost
AnikaG

Mijn bestelde kunstwerk is doot afzender netjes in harde koker verpakt. Bezorger heeft deze in mijn brievenbus gepropt, terwijl dit duidelijk niet past. Hierdoor is mijn kunstwerk onherstelbaar gekreukt/beschadigd.

Ik wil een schadevergoeding door onvoorzichtig (understatement) handelen van bezorger.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht] heeft over uw ontvangen pakket. Deze is door de brievenbus gepropt waardoor de inhoud beschadigd is geraakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ten eerste wil ik namens PostNL mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan. Ik zie dat via Chat ook al een klacht is ingediend zodat het besproken kan worden met de bezorger. Zoals daar ook is aangegeven kunnen we vanuit hier niet overgaan tot een vergoeding. Bij problemen zoals schade of vermissing, moeten we u verwijzen naar de verzender. Dat is de opdrachtgever en die kan volgens internationale afspraken contact opnemen met de eigen post organisatie. Vanuit daar kan dan een eventuele vergoeding geregeld worden. De afzender kan het vervolgens met u verder afhandelen.

AnikaG
Ze kunnen niks betekenen, behalve hun bezorger aanspreken. Het is geen oplossing, maar blijkbaar wel het enige wat ze zeggen te kunnen. Verdere klacht heeft dan ook geen nut, waarmee nu dus afgesloten.