Klacht POSTNL: Kom afspraak niet na

PostNl

Ik heb een klacht barcode 35YZXG128937308. 3124TG 3 omdat ik een account heb bij post nl krijg ik netjes een bericht wanneer het pakje geleverd word dat zou zijn 13-7 tussen 10:00. - 12:30 nomaal komt het altijd op tijd maar ik dacht zal toch even bellen toen kreeg ik het bericht dat ik het pakketje vandaag niet zal ontvangen 😰 het heeft nog 2 dagen de tijd 😭 omdat ik weet er in zit had ik er op veheugd dat hij een zaterdag binnen zou komen maar wat ik telleurstellend vind dat ik van niks weet en voor niks zit te wachen en zelf moet bellen . Een kleine vergoeding zou wel op zijn plaats zijn

Een kleine vergoeding voor het voorniks wachten en zelf moeten bellen

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk niet fijn dat uw zending vertraging heeft opgelopen door omstandigheden. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat u ondertussen uw zending al heeft ontvangen. Het is altijd mogelijk dat een zending vertraging oploopt. Ik kan u hier geen vergoeding voor geven.

PostNl