Klacht POSTNL: Komen de afspraken niet na i.v.m. de bezorging.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 516507
Gebruiker
Dirk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het pakket is door de post afgehaald bij het bedrijf en heb nu tot 3 x een nieuwe datum gekregen. Daarna alleen een melding dat het pakket binnen 3 dagen bezorgt wordt.
Als post.nl het te druk heeft moeten deze het aangeven bij de verzender dan kan deze er voor kiezen om het door een ander te laten bezorgen.
Nu staat mijn bestelling (welke belangrijk is voor mij) bij Post.nl ergens in een opslag.

De oplossing

Beter gaan communiceren met verzender en ontvanger.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp inderdaad dat u deze zending graag zo snel mogelijk ontvangt. Door de enorme drukte van dit moment is de zending helaas vertraagd geraakt. Wij doen heel hard ons best om alles zo snel mogelijk af te leveren. Het zou deze week nog bij u binnen moeten komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dirk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal niet opgelost. Standaard antwoord. Als het te druk is moet je geen pakketten aannemen. En deze vervolgens in je sorteercentrum laten staan tot je er weer tijd voor hebt. Dit is je concurrenten de kans ontnemen ook een deel te bezorgen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen