Klacht POSTNL: Komen de afspraken niet na i.v.m. de bezorging.

Dirk

Het pakket is door de post afgehaald bij het bedrijf en heb nu tot 3 x een nieuwe datum gekregen. Daarna alleen een melding dat het pakket binnen 3 dagen bezorgt wordt.
Als post.nl het te druk heeft moeten deze het aangeven bij de verzender dan kan deze er voor kiezen om het door een ander te laten bezorgen.
Nu staat mijn bestelling (welke belangrijk is voor mij) bij Post.nl ergens in een opslag.

Beter gaan communiceren met verzender en ontvanger.

Ik begrijp inderdaad dat u deze zending graag zo snel mogelijk ontvangt. Door de enorme drukte van dit moment is de zending helaas vertraagd geraakt. Wij doen heel hard ons best om alles zo snel mogelijk af te leveren. Het zou deze week nog bij u binnen moeten komen.

Dirk
Totaal niet opgelost. Standaard antwoord. Als het te druk is moet je geen pakketten aannemen. En deze vervolgens in je sorteercentrum laten staan tot je er weer tijd voor hebt. Dit is je concurrenten de kans ontnemen ook een deel te bezorgen.