Klacht POSTNL: Komen hun afspraken niet na

sad Niet opgelost
Raminn222

Voor de zoveelste keer wordt mijn pakket om onbekende rede niet bezorgd.. er is geen contact te krijgen met de klantenservice.. daarnaast als ze dan eindelijk besluiten toch te bezorgen worden de pakketten op het balkon gegooid.. ook al regent het en is er geen afdak. Ook worden ze voor de deur gezet. Iedereen kan erbij.. Na 4x een klacht hierover ingediend te hebben verwacht je toch wel een keer dat het niet meer gebeurd, maar helaas

Bezorgen op de aangegeven tijdstippen, stoppen met pakketten op het balkon te gooien en als het dan een keer niet lukt om op tijd te zijn dit te communiceren en een rede te geven.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. Uw pakket is om onbekende reden niet bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat naar dat u zoveel problemen met de bezorging van pakketten ervaart. Volgens mijn informatie zou gisteren, zondag 14 juni, omstreeks 16:25 uur een bezorgpoging zijn gedaan. Als dat volgens u niet klopt kan hiervan een melding worden gemaakt.

- uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - of de chauffeur een 'niet thuis'-kaartje in uw brievenbus heeft achtergelaten.

Raminn222
Niks.. ze lossen het niet op. Ze blijven maar excuses bedenken en er omheen draaien