Klacht POSTNL: Komen hun afspraken niet na

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 454244
Gebruiker
Raminn222
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer wordt mijn pakket om onbekende rede niet bezorgd.. er is geen contact te krijgen met de klantenservice.. daarnaast als ze dan eindelijk besluiten toch te bezorgen worden de pakketten op het balkon gegooid.. ook al regent het en is er geen afdak. Ook worden ze voor de deur gezet. Iedereen kan erbij.. Na 4x een klacht hierover ingediend te hebben verwacht je toch wel een keer dat het niet meer gebeurd, maar helaas

De oplossing

Bezorgen op de aangegeven tijdstippen, stoppen met pakketten op het balkon te gooien en als het dan een keer niet lukt om op tijd te zijn dit te communiceren en een rede te geven.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. Uw pakket is om onbekende reden niet bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat naar dat u zoveel problemen met de bezorging van pakketten ervaart. Volgens mijn informatie zou gisteren, zondag 14 juni, omstreeks 16:25 uur een bezorgpoging zijn gedaan. Als dat volgens u niet klopt kan hiervan een melding worden gemaakt.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - of de chauffeur een 'niet thuis'-kaartje in uw brievenbus heeft achtergelaten.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Raminn222
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks.. ze lossen het niet op. Ze blijven maar excuses bedenken en er omheen draaien
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen