Opgelost door POSTNL: Komt afspraak niet na! En duurt langer dan normaal

Stepan12

Ik krijg een pakketje uit Zuid Korea wat heel belangrijk op dit moment is en nooit heeft het zo lang geduurd als nu. Er stond 1 oktober in de mail dat ik hem binnen 6 dagen zou krijgen en het is nu de 11e. Ik krijg ook sinds die in NLhagi is geen updates meer en vroeger wel. Heel vreemd dit allemaal. Ik heb al betaald voor de inklaringskosten

Ik wil graag updates hebben over mijn pakket en als er gezegd wordt binnen 6 dagen dan verwacht ik dat ook

Wat jammer dat de zending niet is afgeleverd, terwijl online de inklaringskosten zijn betaald. Namens PostNL excuses, natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent en graag geef ik een toelichting. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar een reactie via deze weg.

Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd het poststuk te traceren, maar helaas is dit niet gelukt. Er moet onderzoek gedaan worden en inmiddels heb ik deze opgestart. Door de behandelaar wordt u uiterlijk binnen 4 werkdagen met u
    teruggekoppeld.

Stepan12
Het is geregeld! Gelukkig een waardevol pakket niet kwijt geraakt. Volgends de medewerker krijg ik hem snel thuis