Opgelost door POSTNL: Komt afspraak niet na! En duurt langer dan normaal

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 559936
Gebruiker
Stepan12
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg een pakketje uit Zuid Korea wat heel belangrijk op dit moment is en nooit heeft het zo lang geduurd als nu. Er stond 1 oktober in de mail dat ik hem binnen 6 dagen zou krijgen en het is nu de 11e. Ik krijg ook sinds die in NLhagi is geen updates meer en vroeger wel. Heel vreemd dit allemaal. Ik heb al betaald voor de inklaringskosten

De oplossing

Ik wil graag updates hebben over mijn pakket en als er gezegd wordt binnen 6 dagen dan verwacht ik dat ook

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat jammer dat de zending niet is afgeleverd, terwijl online de inklaringskosten zijn betaald. Namens PostNL excuses, natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent en graag geef ik een toelichting. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar een reactie via deze weg.

    Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd het poststuk te traceren, maar helaas is dit niet gelukt. Er moet onderzoek gedaan worden en inmiddels heb ik deze opgestart. Door de behandelaar wordt u uiterlijk binnen 4 werkdagen met u
    teruggekoppeld.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stepan12
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is geregeld! Gelukkig een waardevol pakket niet kwijt geraakt. Volgends de medewerker krijg ik hem snel thuis
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen