Klacht POSTNL: Komt niet aan

Aliyahselena

De eerste keer toen ik de track&trace gebruikte, er stond dat het pakketje op 28 januari rond 14:30 tot 18:30 geleverd zou worden. Eindstand hij kwam niet. Om 22:00 logde ik weer in op de track & trace. Er stond dat het pakketje op 29 januari rond 15:30 en 19:30 geleverd zou worden. Weer niet aangekomen, ook geen postbode langs geweest. Diezelfde avond ingelogd op track&trace weer, er stond dat het pakketje is ontvangen door postnl. Dit staat er nu al paar dagen (het is inmiddels 3 februari, meestal doet de post er 1 dag over) en nog steeds is er niks binnen gekomen.... Erg raar.

Dat ik het pakketje kan ophalen of gebracht kan qorden.

Geachte mevrouw Kerrebijn,

Wat zonde dat uw zending later dan verwacht bij u is aangeboden. Excuses!

Wij streven er zeker na om alle zendingen binnen 24 uur te bezorgen. Helaas lukt dit niet altijd. Het is daarom wel belangrijk om de status van uw zending in de gaten te houden. Als de statusbalk van uw zending nog geen kleur heeft, hebben we uw zending nog niet fysiek ontvangen en kunnen we deze nog niet bij u aanbieden. Graag ontvang ik van u de 3S code zodat ik kan nagaan wat er mis is gegaan.

Lotte
    PostNL Klantenservice.
    Aliyahselena
    3SKABA321919982, bedankt voor het reageren op de klacht.
    Geachte mevrouw Kerrebijn,

Hartelijk bedankt voor het sturen van de barcode. Ik heb de scans bekeken en ik kan hierin alleen zien dat uw zending op 27 januari bij ons is aangeboden door de afzender en is geaccepteerd. Helaas is er na deze datum geen verdere scaninformatie zichtbaar.

Mocht u tot op heden dit pakket niet hebben ontvangen, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan bij ons een onderzoek instellen naar het pakket.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd

Annet
    Aliyahselena
    Want klantenservice enzo helpt niet eens