Klacht POSTNL: Komt niet aan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 152423
Gebruiker
Aliyahselena
Datum
4 reacties

Details

De klacht

De eerste keer toen ik de track&trace gebruikte, er stond dat het pakketje op 28 januari rond 14:30 tot 18:30 geleverd zou worden. Eindstand hij kwam niet. Om 22:00 logde ik weer in op de track & trace. Er stond dat het pakketje op 29 januari rond 15:30 en 19:30 geleverd zou worden. Weer niet aangekomen, ook geen postbode langs geweest. Diezelfde avond ingelogd op track&trace weer, er stond dat het pakketje is ontvangen door postnl. Dit staat er nu al paar dagen (het is inmiddels 3 februari, meestal doet de post er 1 dag over) en nog steeds is er niks binnen gekomen.... Erg raar.

De oplossing

Dat ik het pakketje kan ophalen of gebracht kan qorden.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Kerrebijn,

    Wat zonde dat uw zending later dan verwacht bij u is aangeboden. Excuses!

    Wij streven er zeker na om alle zendingen binnen 24 uur te bezorgen. Helaas lukt dit niet altijd. Het is daarom wel belangrijk om de status van uw zending in de gaten te houden. Als de statusbalk van uw zending nog geen kleur heeft, hebben we uw zending nog niet fysiek ontvangen en kunnen we deze nog niet bij u aanbieden. Graag ontvang ik van u de 3S code zodat ik kan nagaan wat er mis is gegaan.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.
  2. Auteur
    Aliyahselena
    Datum
    3SKABA321919982, bedankt voor het reageren op de klacht.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Kerrebijn,

    Hartelijk bedankt voor het sturen van de barcode. Ik heb de scans bekeken en ik kan hierin alleen zien dat uw zending op 27 januari bij ons is aangeboden door de afzender en is geaccepteerd. Helaas is er na deze datum geen verdere scaninformatie zichtbaar.

    Mocht u tot op heden dit pakket niet hebben ontvangen, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan bij ons een onderzoek instellen naar het pakket.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Aliyahselena
    Datum
    Want klantenservice enzo helpt niet eens

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aliyahselena
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen