Klacht POSTNL: Koninklijk Post.nl betaald een vermist packet wat ik aangetekend heb verstuurd in gewicht uit.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449866
Gebruiker
Aard/appel70
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 06-04-2020 heb ik een aangetekend packet naat de UK gestuurd, en pakkes is nooit aangekomen. Het is voor de 2e keer dat ik dit meemaak, met Koninklijk-Post.NL.De eerste keer had ik het niet aangetekend verzonden.Nu heb ik dit welgedaan, en wat zegt Post.nl '"wij betalen een bedrag uit naar het gewicht. Zeer bizaar. Ik ben er niet mee eens, En de telefoonkosten die betalen ze niet.
Het is een schaamteloos organisatie.

Gewenste oplossing

Ik wil de waarde van de inhoud uitbetaald hebben, en de kosten van over en weer bellen(wachttijd,10 -tot-20 minuut.en de verzendkosten.,en de geleden schade.
Geboden oplossing
De oplossing is dat ik mijn packet aangetekend verzonden heb , en dat er nu naar het gewicht van de inhoudt een bedrag zal worden uitgekeerd. Hierin zit geen verzendkosten, en geen telefonische kosten bij. Ik ben ontzettend teleurgesteld.En ik heb geen bonnen bewaard van de artikelen in het packet.Dit is het verhaal van Koninklijk Post.Nl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van een door u verzonden pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat het pakket niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u hier een oplossing voor wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw gegevens zie ik dat er reeds een onderzoek is ingesteld. De behandelaar van het onderzoek heeft u per e-mail uitgebreid geïnformeerd over de uitkomst van het onderzoek en de oplossing/vergoeding die we u wel en niet kunnen bieden. Ik begrijp dat u erg teleurgesteld bent. Tot mijn spijt kan ik de uitkomst van het onderzoek en het antwoord van de onderzoeksafdeling niet veranderen. Het spijt me dat ik in deze situatie verder niets meer voor u kan betekenen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen