Klacht POSTNL: Koninklijk Post.nl betaald een vermist packet wat ik aangetekend heb verstuurd in gewicht uit.
Details
Klacht
Op 06-04-2020 heb ik een aangetekend packet naat de UK gestuurd, en pakkes is nooit aangekomen. Het is voor de 2e keer dat ik dit meemaak, met Koninklijk-Post.NL.De eerste keer had ik het niet aangetekend verzonden.Nu heb ik dit welgedaan, en wat zegt Post.nl '"wij betalen een bedrag uit naar het gewicht. Zeer bizaar. Ik ben er niet mee eens, En de telefoonkosten die betalen ze niet.Het is een schaamteloos organisatie.
Gewenste oplossing
Ik wil de waarde van de inhoud uitbetaald hebben, en de kosten van over en weer bellen(wachttijd,10 -tot-20 minuut.en de verzendkosten.,en de geleden schade.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.