Opgelost door POSTNL: kostbaar pakket niet correct bezorgd

content Opgelost
TJJ Schonenberg

Pakket bezorger is geweest met een waardevol pakket. We waren op vakantie. Dagelijks was er iemand die de post controleerde.
De track en trase gaf aan dat het pakket bezorgd was. Pakket werd thuis niet aangetroffen door zoon die dagelijks de post controleerde. ook geen briefje dat het elders was op te halen of dat het was afgegeven bij de buren.
Track & trace geeft aan bezorgd 24 juli 13.50 uur.
Zoon is bij de buren geweest en hebben geen pakket ontvangen.
Via de website een klacht geprobeerd in te dienen maar dan krijg je de melding wachten tot 28 juli
zondag 28 juli kwamen we terug van vakantie, nogmaals alle post nagezocht of er ergens een kaartje van PostNL tussen zat niet kunnen vinden.
Enkele uren later afval naar de afvalcontainer gebracht (staat in de voortuin/straatzijde) daar ligt een pakket op de afvalbak, in t zicht van de straat.
Wat blijkt dat is is pakket wat "zoek" was.
We hebben nooit dit soort ervaringen gehad met de altijd vriendelijke bezorgers, het is ons een raadsel dat dit heeft kunnen gebeuren.

Laat PostNL maar eens uitleggen hoe dit heeft kunnen gebeuren. Op welke wijze ik PostNL kan vertrouwen op correct handelen/bezorgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat bij terugkomst van vakantie, uw pakket op de container bleek te zijn achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zullen wij uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

Na uiterlijk zes augustus is uw melding besproken en nadien mag het niet nogmaals voorkomen.

TJJ Schonenberg
Er wordt intern een melding doorgegeven aan betrokken teamleider.

Ook een klacht indienen over ?