Klacht POSTNL: kosten rembours pakket

Klachtnummer
# 65311
Gebruiker
Jeanyschouten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een maand geleden een pakket verstuurd onder rembours. 1) die kosten zijn best hoog, maar die heb ik verhaald op de koper. 2) het duurt heel erg lang voordat je eindelijk je geld op je rekening krijgt gestort. En tot mijn verbazing wordt er dan nog een €1,01 van het bedrag afgehouden als zijnde kosten. IK HEB TOCH AL BETAALD!!! Het gaat maar om €1,01 maar ik vindt het grote afzetterij!!

De oplossing

Mijn euro terug!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Schouten,Als een rembourszending is bezorgd zal het bedrag binnen 10 werkdagen op de rekening van de afzender komen te staan. Er is echter een inhouding van 1% provisie die hiervan vanaf wordt getrokken. Ik vind het erg vervelend dat deze niet bij u bekend was.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen