Klacht POSTNL: Kreeg kaart met verzoek te betalen voor onvoldoende gefrankeerde verzonden of ontvangen post.

Klachtnummer
# 46596
Gebruiker
iemvermaase
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op www.postnl.nl/betalen: wel het bedrag, stuk onbekend.
Bij herinnering geeft bovengenoemde site:"onze database heeft helaas geen bedrag gevonden ".
Geen tel.nr. of mailadres om e.e.a. na te vragen.

De oplossing

om welk poststuk gaat het.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Vermaase,Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart heeft ontvangen, maar dat u er niet achter kunt komen om welk poststuk het gaat. Ik snap dat u dit graag wilt weten en ik geef u hier graag duidelijkheid over.Het betreft een poststuk dat u rond 17 december 2013 zou moeten hebben. Het gaat om een normale envelop, dus ik ga er vanuit dat het om een kerstkaart gaat. Op dit poststuk was geen postzegel geplakt, terwijl op een poststuk van 11 gram één postzegel moet worden geplakt. Hier bovenop komen nog administratiekosten van € 1,20. Wanneer u op www.postnl.nl/betalen kijkt en de O in de betaalcode vervangt door een nul, dan zou u het poststuk moeten kunnen bekijken.Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Gerie
    PostNL Klantenservice