Klacht POSTNL: krijg al 5 dagen lang mail met tekst: wordt morgen bezorgd om die-en-die tijd

Margreeth

op 27-11 is pakket verzonden. vanaf die datum krijg ik iedere dag bericht hoe laat de VOLGENDE dag het pakket bezorgd wordt=telkens thuis zijn. tot op heden=4/12 nog steeds niets en nu weer bericht=vertraagd. super irritant

zorgen dat ik het pakket nu eindelijk eens ontvang en voortaan geen info meer wil lezen op track & trace waar "geen bal van klopt"

Margreeth
    ik verwacht nu wel eens een reactie van Postnl
    Geachte heer, mevrouw,

We hebben te maken gehad met extreme drukte in navolging van Black Friday en met de feestdagen in het verschiet. Hierdoor hebben we helaas niet alle pakketten kunnen verwerken met de snelheid die u normaal gesproken van ons gewend bent. Hierdoor is uw zending ook vertraagd geraakt. Mijn excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

Ik zie dat uw zending inmiddels is afgeleverd. Mocht dit niet juist zijn, adviseer ik u bij uw buren navraag te doen. Wanneer dat ook niets oplevert, kunt u dit het beste bij de afzender aangeven. Die kan dit bij ons melden en een oplossing voor u zoeken in de tussentijd.

Margreeth
door drukte, maar er wordt niet op ingegaan dat ik 5 dagen lang een track&trace heb ontvangen met telkens andere info=veel van m'n dagen voor niks zitten wachten/geregeld dat ik thuis zou zijn