Klacht POSTNL: krijg al 5 dagen lang mail met tekst: wordt morgen bezorgd om die-en-die tijd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 336215
Gebruiker
Margreeth
Datum
2 reacties

Details

De klacht

op 27-11 is pakket verzonden. vanaf die datum krijg ik iedere dag bericht hoe laat de VOLGENDE dag het pakket bezorgd wordt=telkens thuis zijn. tot op heden=4/12 nog steeds niets en nu weer bericht=vertraagd. super irritant

De oplossing

zorgen dat ik het pakket nu eindelijk eens ontvang en voortaan geen info meer wil lezen op track & trace waar "geen bal van klopt"

2 reacties

  1. Auteur
    Margreeth
    Datum
    ik verwacht nu wel eens een reactie van Postnl
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    We hebben te maken gehad met extreme drukte in navolging van Black Friday en met de feestdagen in het verschiet. Hierdoor hebben we helaas niet alle pakketten kunnen verwerken met de snelheid die u normaal gesproken van ons gewend bent. Hierdoor is uw zending ook vertraagd geraakt. Mijn excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

    Ik zie dat uw zending inmiddels is afgeleverd. Mocht dit niet juist zijn, adviseer ik u bij uw buren navraag te doen. Wanneer dat ook niets oplevert, kunt u dit het beste bij de afzender aangeven. Die kan dit bij ons melden en een oplossing voor u zoeken in de tussentijd.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Margreeth
Datum
Uiteindelijke oplossing
door drukte, maar er wordt niet op ingegaan dat ik 5 dagen lang een track&trace heb ontvangen met telkens andere info=veel van m'n dagen voor niks zitten wachten/geregeld dat ik thuis zou zijn
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen