Klacht POSTNL: krijg bovenstaande klacht van Chantal betreft zending nr 3skaba683557806

jip

Beste Geert, post nl geeft aan via track & tracé dat hij bezorgd is. Dit is echter niet zo, ook niet bij de buren en ook geen briefje van de bezorger in de brievenbus. Mocht hij retour komen bij u dan hoor ik het graag. Mvg Chantal

graag zorgen dat pakket bij Chantal bezorgd gaat worden,
zending nr 3skaba683557806

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket. Er is een afleverscan gemaakt, maar de geadresseerde heeft niets ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u en de geadresseerde graag willen weten waar het pakket is gebleven. Tot mijn spijt is het instellen van een onderzoek niet mogelijk, omdat er voor ontvangst van dit pakket geen handtekening vereist was. Uiteraard kan ik wel een klacht registreren, zodat de situatie door de leidinggevende met de verantwoordelijke chauffeur wordt besproken.

- uw e-mailadres;
    - het volledige adres van de geadresseerde.

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb een klacht voor u ingediend. Vanuit deze klacht zal het met de bezorger besproken worden binnen twee werkdagen. U kunt na deze twee werkdagen, dinsdag 19 mei, opnieuw contact met onze klantenservice opnemen onder het nummer 09849239. Daarin kan onze klantenservice dan terug zien wat hier uit is gekomen en of het bij de bezorger nog bekend is waar deze zending dan wel af is geleverd.