Klacht POSTNL: krijg bovenstaande klacht van Chantal betreft zending nr 3skaba683557806

Klachtnummer
# 442410
Gebruiker
jip
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste Geert, post nl geeft aan via track & tracé dat hij bezorgd is. Dit is echter niet zo, ook niet bij de buren en ook geen briefje van de bezorger in de brievenbus. Mocht hij retour komen bij u dan hoor ik het graag. Mvg Chantal

De oplossing

graag zorgen dat pakket bij Chantal bezorgd gaat worden,
zending nr 3skaba683557806

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket. Er is een afleverscan gemaakt, maar de geadresseerde heeft niets ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u en de geadresseerde graag willen weten waar het pakket is gebleven. Tot mijn spijt is het instellen van een onderzoek niet mogelijk, omdat er voor ontvangst van dit pakket geen handtekening vereist was. Uiteraard kan ik wel een klacht registreren, zodat de situatie door de leidinggevende met de verantwoordelijke chauffeur wordt besproken.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - het volledige adres van de geadresseerde.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb een klacht voor u ingediend. Vanuit deze klacht zal het met de bezorger besproken worden binnen twee werkdagen. U kunt na deze twee werkdagen, dinsdag 19 mei, opnieuw contact met onze klantenservice opnemen onder het nummer 09849239. Daarin kan onze klantenservice dan terug zien wat hier uit is gekomen en of het bij de bezorger nog bekend is waar deze zending dan wel af is geleverd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen