Klacht POSTNL: krijg een kaart metexcuus

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 121347
Gebruiker
oma
Datum
2 reacties

Details

De klacht

krijg een kaart met excuus voor vertraging in bezorging met code voor tijdschrift naar keuze de site hiervoor is postnl.nl/excuus nu die is niet te gebruiken hiervoor graag uitleg hoe te gebruiken anders heeft zo,n kaart helemaal geen nut!!!

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Mulder,

    Wat vervelend dat uw code voor de excuuskaart niet werkt. Probeert u dit misschien via een tablet, mobiel of iPad? Helaas werkt de website hier niet goed op. Ik raad u aan om dit via een computer te proberen. Mocht dit alsnog niet lukken dan raad ik u aan persoonlijk contact met ons op te nemen en niet de persoonlijke code hier te plaatsen. De code is namelijk uniek en kan dan worden overgenomen door andere mensen.

    U kunt persoonlijk contact opnemen met ons via: http://www.postnl.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/contact/
    Wij zijn te bereiken per telefoon, Twitter, Facebook en chat.

    Ik hoop dat het op deze manier voor u is opgelost en anders hoor ik graag van u.

    Groetjes, Nans
  2. Auteur
    oma
    Datum
    er werd verwezen naar exploser om het via deze site te proberen maar geen succes blijf erbij een hele waardeloze verrassing van postnl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
oma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen