Klacht POSTNL: Krijg geen post of een dag of meer later

Zwelgje

Verkeerde post, post op ander adres bezorgd. Pakketten worden niet of ineens later bezorgd.
Op de app staat dat er post of pakketten komen. Blijf je het volgen en krijg je geen post die er in staat, pakketten worden niet allemaal vandaag maar ineens wordt er vandaag 1 en morgen de rest bezorgd.
Het blijft een puinhoop en klachten wordt niets mee gedaan of de geen aan de telefoon is, komt ongeïdentificeerd over.
Krijg steeds meer een hekel aan postnl

Geen onzin verhalen horen, vergoeding krijgen, een keer serieus genomen worden als je een klachten indient en ze er werkelijk wat aan doen met feedback.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van de post en pakketten in zijn geheel. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat jammer om te vernemen dat er meerdere dingen niet naar tevredenheid verlopen. Wanneer u een klacht indient, wordt hier zeker wel wat mee gedaan. Aan de hand daarvan kunnen wij een het met de betrokken medewerkers bespreken en een dossier opbouwen. Indien nodig zullen uiteraard gepaste maatregelen getroffen worden.

Voor wat betreft de post kan ik aangeven dat, door de drukte of andere omstandigheden, het wel eens voor kan komen dat er wat vertraging ontstaan in het laatste stukje van de sortering. Vaak komen de poststukken een aantal dagen later alsnog aan. Ik kan begrijpen dat u desondanks graag de poststukken wilt ontvangen. We kunnen bij briefpost echter niet precies nagaan wat er mee is gebeurd omdat dit niet geregistreerd wordt.
    Voor de poststukken die nog steeds niet zijn aangekomen, wil ik graag een klacht indienen mocht dat nodig zijn. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wanneer had u de post precies moeten ontvangen?
    - Wie zijn de afzenders?
    - Weet u zeker dat deze post via ons bezorgd wordt? Dit kunt u eventueel nagaan via de oranje streepjescode rechtsonder de envelop of het PostNL port betaald-logo. Mocht u het niet zeker weten, kunt u dat het beste bij de afzender navragen.
    - Wat is uw e-mailadres?

U geeft ook aan dat de pakketten niet of later bezorgd worden. Kunt u daarvoor het volgende aangeven:
    - Zijn de pakketjes via briefpost of pakketpost verzonden
    - Heeft u in het laatste geval ook een track en Trace code?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

Zwelgje
    Ja jullie dien er iets mee, Helemaal niets bedoeld u. Ik heb al vaker een klacht ingediend waar niets mee wordt gedaan en ja telefonisch ook en de geen van jullie klonk ongeïnteresseerd.
    En het blijft doorgaan, bezorger zegt dat die geweest is om een pakket te bezorgen maar heeft ons gemist. Heel vreemd aangezien ik hele dagen thuis ben ivm gezondheid problemen. De vaste bezorger die altijd kwam wist dat, krijg voor meerdere buren pakketten hier namelijk. Maar als er een andere komt dan zijn er vaak problemen.

Ik krijg nooit een reactie verder hoe de klacht verder wordt behandeld of wat er mee wordt gedaan.
    Ja ik snap het wel, eneige postbezorging en personeel moeilijk te krijgen maar dat is jullie probleem. Als ze bij mij in dienst waren, 2x schriftelijke waarschuwing, 3x staande voet inslag.
    U wilt niet weten hoe vaak ik brieven niet krijg die wel in de app staan of zelden door een andere bewoner bezorgd wordt omdat het op een ander huisnummer wordt bezorgd.
    Ja lang leve postnl, ik ben het zat en ik weet zeker dat ik niet de enige ben.
    GAAN JULLIE ER ECHT EEN KEER WAT MEE DOEN?
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Deze klachten pakken wij uiteraard serieus en dit wordt intern allemaal besproken en opgenomen in het dossier. Mocht u willen dat ik hier een melding van maak dan ontvang ik graag de informatie. Ik hoor graag van u.