Opgelost door POSTNL: Krijg mijn verzonden pakket maar niet terug.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 451117
Gebruiker
A. Verleg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Verstuurd pakket geweigerd bij geadresseerde, excuses en nogmaals aangeboden bij geadresseerde waarbij ik met NADRUK heb verzocht om de bezorgdheid aan mij door te geven, omdat ik dat aan geadresseerde MOET doorgeven. Niet gebeurt. Pakket weer geweigerd. Nu inmiddels 3 weken verder, al 8 maal gebeld wordt niet teruggebeld en geen reactie op mail.

De oplossing

Mijn pakket opzoeken en aan mij retourneren, en contact opnemen over de status.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket. Er is reeds een onderzoek gestart, maar u heeft hierover niets gehoord. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie heeft u vandaag, maandag 8 juni, een e-mail over de huidige stand van zaken ontvangen. Het pakket wordt aan u geretourneerd. Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat door de situatie is ontstaan.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Verleg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket zal teruggestuurd worden binnen 3 werkdagen. Het pakket is daadwerkelijk binnen 3 dagen aan mij teruggestuurd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen