Opgelost door POSTNL: Krijg mijn verzonden pakket maar niet terug.

content Opgelost
A. Verleg

Verstuurd pakket geweigerd bij geadresseerde, excuses en nogmaals aangeboden bij geadresseerde waarbij ik met NADRUK heb verzocht om de bezorgdheid aan mij door te geven, omdat ik dat aan geadresseerde MOET doorgeven. Niet gebeurt. Pakket weer geweigerd. Nu inmiddels 3 weken verder, al 8 maal gebeld wordt niet teruggebeld en geen reactie op mail.

Mijn pakket opzoeken en aan mij retourneren, en contact opnemen over de status.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket. Er is reeds een onderzoek gestart, maar u heeft hierover niets gehoord. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie heeft u vandaag, maandag 8 juni, een e-mail over de huidige stand van zaken ontvangen. Het pakket wordt aan u geretourneerd. Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat door de situatie is ontstaan.

A. Verleg
Pakket zal teruggestuurd worden binnen 3 werkdagen. Het pakket is daadwerkelijk binnen 3 dagen aan mij teruggestuurd.