Opgelost door POSTNL: krijg niet alle aan mij gerichte post bezorgd

sad Opgelost
roos

Belangrijke van de ABP en van de belasting aan mij is niet bezorgd.

Dat post aan mij geadresseerd ook bij mij bezorgd wordt.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Kunt u mij vertellen of de post daadwerkelijk via ons is verzonden en wanneer u de post verwachte te ontvangen? Briefpost mag er in totaal vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) over doen om geleverd te worden.

Geachte heer, mevrouw,

De post is daadwerkelijk door post.nl verzonden en had de 2e week van april bij mij bezorgd moet worden. Het gaat om twee brieven van verschillende afzenders.
    Ik verwacht van Post.nl dat dit de laatste keer is en niet meer zal gebeuren.

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Het spijt me om te horen dat u deze poststukken, die in april naar u zijn verzonden, nooit zijn aangekomen. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

Briefpost kan ik niet traceren, om deze reden kan ik niet voor u achterhalen wat er precies is misgegaan en wat de oorzaak van de vermissing is. Ik heb uiteraard een klacht aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden om dit te verbeteren.

roos
Ze zullen zorgvuldiger met de post omgaan. De zoekgeraakte post kunnen ze niet meer traceren.