Opgelost door POSTNL: krijg niet alle aan mij gerichte post bezorgd

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 443685
Gebruiker
roos
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Belangrijke van de ABP en van de belasting aan mij is niet bezorgd.

De oplossing

Dat post aan mij geadresseerd ook bij mij bezorgd wordt.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Kunt u mij vertellen of de post daadwerkelijk via ons is verzonden en wanneer u de post verwachte te ontvangen? Briefpost mag er in totaal vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) over doen om geleverd te worden.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    roos
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    De post is daadwerkelijk door post.nl verzonden en had de 2e week van april bij mij bezorgd moet worden. Het gaat om twee brieven van verschillende afzenders.
    Ik verwacht van Post.nl dat dit de laatste keer is en niet meer zal gebeuren.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Het spijt me om te horen dat u deze poststukken, die in april naar u zijn verzonden, nooit zijn aangekomen. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

    Briefpost kan ik niet traceren, om deze reden kan ik niet voor u achterhalen wat er precies is misgegaan en wat de oorzaak van de vermissing is. Ik heb uiteraard een klacht aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden om dit te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
roos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zullen zorgvuldiger met de post omgaan. De zoekgeraakte post kunnen ze niet meer traceren.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen