Klacht POSTNL: krijg post van andere mensen

sad Niet opgelost
J.L. van Ginkel

Wij krijgen de laatste tijd steeds post van andere mensen met een heel ander adres.
Ik heb de postbode er op aangesproken en die zegt dat hij niet gaat opletten of alle post wel voor het adres is waar hij de post in doet.

De postbode moet kijken of de post wel allemaal voor het adres is waar hij het bezorgd.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u regelmatig post voor een heel ander adres ontvangt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u wilt dat dit verandert. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag een melding maken om de bezorger aan te spreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Op welke datum is dit voor het laatst gebeurd?
    - Van welk adres heeft u de post ontvangen? Ik ontvang graag het complete adres inclusief postcode en huisnummer.
    - Is de post voorzien van een PostNL Port Betaald stempel en/of een streepjescode rechtsonder?
    - Heeft u de post in de oranje brievenbus gedeponeerd of op het juiste adres afgeleverd óf wilt u dat we de post bij u ophalen?
    - Wat is uw e-mailadres?

J.L. van Ginkel
    Het gebeurde op 26-6 in de middag. Het was post voor iemand in de Klimmenderstraat, ik heb het metteen teruggegeven aan de postbode en dus weet ik niet precies voor wie het bestemd was. Het erge vond ik dat hij zichtbaar niet voornemens was er wat aan te gaan doen. Hij zei dat dat hem te veel tijd kostte. Toen ik opperde dat het zijn taak is het allemaal in de goede bus te doen zei hij dat het door de sorteerders kwam. Als het weer voorkomt zal ik alles noteren. en een foto maken.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Begrijpelijk dat u niet meer weet voor welk adres de post precies bestemd was. Deze informatie heb ik spijtig genoeg wel nodig om een klacht te kunnen registreren. Ik wil u daarom inderdaad verzoeken een eventuele volgende keer gegevens te noteren of de post te bewaren en direct een melding bij ons te maken, zodat we hierop actie kunnen ondernemen. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

J.L. van Ginkel
Ik had graag gezien dat de postbode werd aangesproken op zijn mentaliteit.