Opgelost door POSTNL: Krijg weinig tot geen info wanneer pakket wordt geleverd

content Opgelost
Haagwinde64

Heb al meerdere malen postnl gevraagd waar mijn order uit china blijft,staat al 2 weken aangegeven alszijnde zit nog niet in sorteerprocess.maar krijg totaal geen antwoord op mijn vraag,wil graag nou eens weten wanneer mijn pakket geleverd wordt.

Laten weten wanneer ik mijn pakket krijg,want het was eigenlijk een sinterklaas kado voor mijn kids dus moet het echt vóór de kerst hebben.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

PostNL tracht een zending op de verwachte dag aan te bieden. Echter is de verwachte dag enkel indicatief, helaas geen garantie. Dit is conform de overeenkomst met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL.

Afgelopen dagen is er extra veel online besteld. Voor een klein deel van de pakketten verwachten we een vertraging. Die pakketten bezorgen we zo spoedig mogelijk. Houdt uw track en trace informatie in de gaten. De statusbalk met de (oranje gekleurde) icoontjes is altijd leidend.

Uit onze gegevens blijkt dat de zending onderhand op 6 december 2018 is afgeleverd.

Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is geweest voor u.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.