Klacht POSTNL: Krijgt mijn pakket maar niet.
Details
De klacht
Ik heb een pakket uit het buitenland, en heb informatie gegeven aan postnl.nl omdat zij daarom vroegen.Ik wacht nog steeds op het pakket, heb via de douane gekeken en dat is in orde.
Nu probeer ik via postnl.nl mijn pakket te vinden, maar kom in problemen als ik naar de door hun gestuurde pagina gaat, ik kom op" about blank".
Ook via andere pagina's kom ik geen stap verder.
Via een track&tracé nummer voor buitenlandse pakketten, kan ik in een balkje voor codes geen code plaatsen.
Mijn pakket heeft een mindere waarde dan €430, dat betekent dat ik hiervoor geen invoerkosten hoeft te betalen. Ook is het legaal.
De oplossing
Ik zou graag dat postnl.nl mij hierover benaderd, en mij niet langer laat wachten waarom het zolang duurt.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.