Klacht POSTNL: Krijgt mijn pakket maar niet.

sad Niet opgelost
Pieter

Ik heb een pakket uit het buitenland, en heb informatie gegeven aan postnl.nl omdat zij daarom vroegen.
Ik wacht nog steeds op het pakket, heb via de douane gekeken en dat is in orde.
Nu probeer ik via postnl.nl mijn pakket te vinden, maar kom in problemen als ik naar de door hun gestuurde pagina gaat, ik kom op" about blank".
Ook via andere pagina's kom ik geen stap verder.
Via een track&tracé nummer voor buitenlandse pakketten, kan ik in een balkje voor codes geen code plaatsen.
Mijn pakket heeft een mindere waarde dan €430, dat betekent dat ik hiervoor geen invoerkosten hoeft te betalen. Ook is het legaal.

Ik zou graag dat postnl.nl mij hierover benaderd, en mij niet langer laat wachten waarom het zolang duurt.

Pieter
    Postnl.nl reageert via de internationale track &trace dat het tijdens de feestdagen druk kan zijn. Maar volgens mij zijn ze voorbij? Tenminste , als er ook een 4e kerstdag is?
    Geachte heer/mevrouw Bakkeren,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens hebben wij op 21 december het antwoord met informatie voor de import aangifte ontvangen. Uw pakket moet dus nog worden ingeklaard. In het weekend worden er geen pakketten ingeklaard en tijdens de kerst ook niet. Ik raad u dan ook aan om het tot volgende week vrijdag nog af te wachten. Als het dan nog niet verwerkt is, neem dan gerust weer contact op met PostNL. Dan kijken we graag wat de mogelijkheden zijn.

De bezorgtijd van 2-4 werkdagen is geldt pas als uw pakket is vrijgegeven van de inklaring. Dat is nu dus nog niet aan de orde.

Pieter
Ik wacht maar, alsof het de normaalste zaak van de wereld is! Ik moet dus wachten tot 04-01-2019! Aangezien ik in postnl.nl geen vertrouwen hebt, hoe kan ik dan zeker zijn of het überhaupt aankomt?