Klacht POSTNL: Krijgt mijn pakket maar niet.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 340537
Gebruiker
Pieter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een pakket uit het buitenland, en heb informatie gegeven aan postnl.nl omdat zij daarom vroegen.
Ik wacht nog steeds op het pakket, heb via de douane gekeken en dat is in orde.
Nu probeer ik via postnl.nl mijn pakket te vinden, maar kom in problemen als ik naar de door hun gestuurde pagina gaat, ik kom op" about blank".
Ook via andere pagina's kom ik geen stap verder.
Via een track&tracé nummer voor buitenlandse pakketten, kan ik in een balkje voor codes geen code plaatsen.
Mijn pakket heeft een mindere waarde dan €430, dat betekent dat ik hiervoor geen invoerkosten hoeft te betalen. Ook is het legaal.

De oplossing

Ik zou graag dat postnl.nl mij hierover benaderd, en mij niet langer laat wachten waarom het zolang duurt.

2 reacties

  1. Auteur
    Pieter
    Datum
    Postnl.nl reageert via de internationale track &trace dat het tijdens de feestdagen druk kan zijn. Maar volgens mij zijn ze voorbij? Tenminste , als er ook een 4e kerstdag is?
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Bakkeren,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens hebben wij op 21 december het antwoord met informatie voor de import aangifte ontvangen. Uw pakket moet dus nog worden ingeklaard. In het weekend worden er geen pakketten ingeklaard en tijdens de kerst ook niet. Ik raad u dan ook aan om het tot volgende week vrijdag nog af te wachten. Als het dan nog niet verwerkt is, neem dan gerust weer contact op met PostNL. Dan kijken we graag wat de mogelijkheden zijn.

    De bezorgtijd van 2-4 werkdagen is geldt pas als uw pakket is vrijgegeven van de inklaring. Dat is nu dus nog niet aan de orde.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pieter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik wacht maar, alsof het de normaalste zaak van de wereld is! Ik moet dus wachten tot 04-01-2019! Aangezien ik in postnl.nl geen vertrouwen hebt, hoe kan ik dan zeker zijn of het überhaupt aankomt?
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen