Opgelost door POSTNL: Kunnen niet plannen en Komen afspraken niet na.

angry Opgelost
EvdB

Om jullie een onnodig bezoek te besparen met alle drukte, hebben wij vrijdagavond aangegeven de bezorging vanavond te doen ipv afgelopen zaterdag. Extra kosten betaald voor avondlevering (wel terug ontvangen). Vanmiddag mail dat bezorging tussen 1800-1900 zal zijn en om 1845 mail dat het pas morgenavond bezorgt wordt. Contact gehad met klantenservice nadat je ongeveer afgestudeerd moet zijn om een telefoonnummer te verkrijgen. Geeist dat het pakket alsnog voor 2200 geleverd wordt, maar dat kon allemaal niet geregeld worden. Moet ervoor tekenen dus kan het ook niet ergens ophalen. Volgende keer laat ik jullie gewoon voor niks komen. Aangezien jullie niet leveren zullen wij ook een klacht indienen bij de leverancier dat zij geen gebruik meer moeten maken van jullie bezorging.

Alsnog vanavond leveren
Geen. Het kwam alsnog een dag later. Je kan geen vuist maken richting dit soort organisaties. Het is slikken of stikken als consument. Ik heb de afspraak verzet omdat er getekend moest worden en vervolgens wordt het zo afgegeven zonder verificatie van naam.

Mijn excuses voor het feit dat het wijzigen van het bezorgmoment naar de avond niet naar correct is verlopen en het pakket niet op de gekozen avond is aangeboden. Ik zie dat mijn collega naar aanleiding van uw contact met de klantenservice een klacht heeft ingediend en restitutie voor u heeft aangevraagd voor de extra kosten die u heeft betaald. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit bedrag zal binnen 14 werkdagen worden terug gestort. Ik zie dat u het pakket uiteindelijk op 3 juni heeft ontvangen.