Opgelost door POSTNL: Kunnen niet plannen en Komen afspraken niet na.
Details
Klacht
Om jullie een onnodig bezoek te besparen met alle drukte, hebben wij vrijdagavond aangegeven de bezorging vanavond te doen ipv afgelopen zaterdag. Extra kosten betaald voor avondlevering (wel terug ontvangen). Vanmiddag mail dat bezorging tussen 1800-1900 zal zijn en om 1845 mail dat het pas morgenavond bezorgt wordt. Contact gehad met klantenservice nadat je ongeveer afgestudeerd moet zijn om een telefoonnummer te verkrijgen. Geeist dat het pakket alsnog voor 2200 geleverd wordt, maar dat kon allemaal niet geregeld worden. Moet ervoor tekenen dus kan het ook niet ergens ophalen. Volgende keer laat ik jullie gewoon voor niks komen. Aangezien jullie niet leveren zullen wij ook een klacht indienen bij de leverancier dat zij geen gebruik meer moeten maken van jullie bezorging.Gewenste oplossing
Alsnog vanavond leveren- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.