Klacht POSTNL: kut service

peterjan3131

de bezorgtijd van mijn pakketten zijn nu al 4 keer verzet naar de volgende dag

ik wil gewoon mijn pakketten op de beloofde datum/tijd hebben

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan in de aflevering van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u graag uw pakketten op het aangegeven moment wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard streven wij ernaar alle zendingen op de aangegeven dag te bezorgen. Enige vertraging in het sorteer- of bezorgproces is echter niet altijd voor honderd procent uit te sluiten. We kunnen dan ook nooit garanderen dat een pakket de volgende dag geleverd wordt, ook al is dit wel ons streven. Door de enorme hoeveelheid online bestellingen met Black Friday, Cyber Monday en nu in de aanloop naar Sinterklaas zijn er vertragingen ontstaan in de verwerking, sortering en bezorging van pakketten, waardoor sommige pakketten langer onderweg zijn of de status enige tijd onveranderd blijft. We doen ons uiterste best alle pakketten die we aangeboden hebben gekregen zo spoedig mogelijk af te leveren. Aan de hand van de door u meegestuurde codes heb ik de status van uw zendingen gecontroleerd, volgens mijn informatie zijn beide zendingen op 29 november bij u afgeleverd. Mijn oprechte excuses voor de ontstane overlast en vertraging in de aflevering van uw pakketten.