Klacht POSTNL: Kwaliteit bezorging

Firtina

Beste PostNL,

Wat een ongelofelijk belabberde service zeg! PostNL kost mij te veel moeite en geld. Bestel je een schoolboek t.w.v. €15, - via Bol.com. Dat wordt netjes verzonden maar ontvang je een beschadigd, leeg envelop thuis. Met een stom briefje waarop staat: “Deze schade is waarschijnlijk ontstaan tijdens de postverwerking.”.

Bel je de klantenservice om te vragen waar je boek is, krijg je het antwoord dat zij het boek kwijt zijn geraakt en dat de afzender een officieel onderzoek moet opstarten om te kijken waar het boek blijft. Dit duurt 4 weken en is het resultaat dat zij MISSCHIEN weten hoe het is gebeurd en uiteindelijk in de gevonden voorwerpen gaan kijken om te zien of het gevonden is. Zo niet, heb ik gewoon pech!

Dit is volkomen JULLIE schuld, maar kost mij enorm veel onnodig moeite en geld. Dit wordt niet vergoed en jullie doen er verder niks aan. Klantenservice die niet kan helpen en gewoon een boek zit voor te lezen en thats it.

‘Sure we can’? Dacht het even niet !

Vergoeding

Geachte heer Fatih Aksu,Bedankt voor uw reactie op deze website. Kwalijk om te vernemen dat de inhoud van uw zending niet is aangekomen. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.Naar aanleiding van dit bericht heb ik telefonisch contact met u gehad. Hierbij gaf u aan dat Bol.com het inmiddels met u heeft opgelost en dat verder onderzoek bij onze afdeling Onbestelbare Poststukken niet meer nodig is. Uw melding is uiteraard geregistreerd om de bezorging op uw adres in de gaten te houden. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.Met vriendelijke groet,Annet