Klacht POSTNL: Kwijtgeraakte of kwijtgemaakte post?

Klachtnummer
# 290848
Gebruiker
A. Scholten
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In december is een brief naar mij gestuurd. Ik heb deze brief nooit ontvangen.

Gewenste oplossing

Ontvangst van de brief. Indien dit niet mogelijk is, compensatie.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Scholten,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er in december post naar u is verstuurd en dat u deze tot op heden niet heeft ontvangen. Ik vind dit erg spijtig om te vernemen en wil u mijn oprechte excuses aanbieden hiervoor.

    Graag zou ik een klacht voor u registreren, dat u deze post nog niet heeft ontvangen. Hiervoor verneem ik graag van u wat uw e-mailadres is en of u zeker weet of uw tante de brief heeft verstuurd via PostNL.
    Mocht het een herkenbare, specifieke inhoud betreffen, dan kan uw tante eventueel contact met ons opnemen hierover, om navraag te doen naar de brief.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Ilse
    PostNL
  2. Auteur
    A. Scholten
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen