Klacht POSTNL: kwijtraken brievenbuspakketje/waardedocument
Details
De klacht
Ik heb een brief verstuurd dmv track en trace met een document dat benodigd is om mijn aanstelling te completeren. Deze heb ik op 3 juni 2019 verstuurd en is tot op heden niet aangekomen. Postnl is een zogenaamd "onderzoek" gestart om te achterhalen waar deze is gebleven. Inmiddels is een week verstreken en meerdere malen telefonisch contact, maar postnl verschuild zich achter procedures. Sterker nog men geeft het idee dat je niet moet zeuren en alsof jezelf debet bent aan het kwijtraken van het brievenbuspakketje. Dan had je maar meer moeten betalen. Je betaald dus extra zodat postnl jouw garandeert dat je post, waar je voor betaald hebt aankomt op bestemming.De oplossing
Doen waar ik voor heb betaald. Heel simpel bezorgen van het brievenbuspakketje.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.