Klacht POSTNL: kwijtraken brievenbuspakketje/waardedocument

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 372042
Gebruiker
ontevredenklantpostnl79
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een brief verstuurd dmv track en trace met een document dat benodigd is om mijn aanstelling te completeren. Deze heb ik op 3 juni 2019 verstuurd en is tot op heden niet aangekomen. Postnl is een zogenaamd "onderzoek" gestart om te achterhalen waar deze is gebleven. Inmiddels is een week verstreken en meerdere malen telefonisch contact, maar postnl verschuild zich achter procedures. Sterker nog men geeft het idee dat je niet moet zeuren en alsof jezelf debet bent aan het kwijtraken van het brievenbuspakketje. Dan had je maar meer moeten betalen. Je betaald dus extra zodat postnl jouw garandeert dat je post, waar je voor betaald hebt aankomt op bestemming.

De oplossing

Doen waar ik voor heb betaald. Heel simpel bezorgen van het brievenbuspakketje.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard begrijp ik, dat u heel erg teleurgesteld bent over het feit dat deze zending tot op heden niet is aangekomen en dat u zich zorgen maakt. Ik zie dat ze momenteel nog met het onderzoek bezig zijn. Ze hebben u op 17 juni een e-mail gezonden met een update en de melding dat ze binnen 14 dagen wederom contact met u op zullen nemen. Ik kan u enkel adviseren om het onderzoek af te wachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ontevredenklantpostnl79
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, er is al eerder een zogenaamd onderzoek gestart. Toen ik belde over de status bleek men er niets mee gedaan te hebben. Postnl is weer een zogenaamd onderzoek gestart, waar postnl naar refereert in hun reactie op mijn klacht
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen