Klacht POSTNL: kwijtraken brievenbuspakketje/waardedocument

# 372042
ontevredenklantpostnl79

Ik heb een brief verstuurd dmv track en trace met een document dat benodigd is om mijn aanstelling te completeren. Deze heb ik op 3 juni 2019 verstuurd en is tot op heden niet aangekomen. Postnl is een zogenaamd "onderzoek" gestart om te achterhalen waar deze is gebleven. Inmiddels is een week verstreken en meerdere malen telefonisch contact, maar postnl verschuild zich achter procedures. Sterker nog men geeft het idee dat je niet moet zeuren en alsof jezelf debet bent aan het kwijtraken van het brievenbuspakketje. Dan had je maar meer moeten betalen. Je betaald dus extra zodat postnl jouw garandeert dat je post, waar je voor betaald hebt aankomt op bestemming.

Doen waar ik voor heb betaald. Heel simpel bezorgen van het brievenbuspakketje.

Uiteraard begrijp ik, dat u heel erg teleurgesteld bent over het feit dat deze zending tot op heden niet is aangekomen en dat u zich zorgen maakt. Ik zie dat ze momenteel nog met het onderzoek bezig zijn. Ze hebben u op 17 juni een e-mail gezonden met een update en de melding dat ze binnen 14 dagen wederom contact met u op zullen nemen. Ik kan u enkel adviseren om het onderzoek af te wachten.

ontevredenklantpostnl79
Geen, er is al eerder een zogenaamd onderzoek gestart. Toen ik belde over de status bleek men er niets mee gedaan te hebben. Postnl is weer een zogenaamd onderzoek gestart, waar postnl naar refereert in hun reactie op mijn klacht