Klacht POSTNL: Kwijtraken van mijn pakket à €269

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 68106
Gebruiker
Sarina
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op 18-6-'14 heb ik mijn pakket (schoenen à €269) weggebracht naar Primera om terug te sturen naar de (online)winkel . Ik heb €6,75 betaald voor de verzending. Na lange tijd had ik nog geen ontvangstbevestiging van de winkel en heb ik 2-7-'14 met ze gebeld. Zij hebben met PostNL gebeld. Reactie PostNL: het pakket is nooit opgehaald bij het PostNL punt (Primera). Vervolgens heb ik een onderzoek gestart bij PostNL. 17-7-'14 kreeg ik bericht van PostNL: “Naar aanleiding van de vermissing van uw zending, die u op 18-6-'14 aan ### heeft verstuurd, bericht ik u het volgende. Om met zekerheid vast te kunnen stellen dat het pakket vermist is heb ik navraag gedaan bij alle afdelingen binnen ons bedrijf waar het pakket zich zou kunnen bevinden. Dit onderzoek heeft echter geen positief resultaat opgeleverd. Ik kan u helaas geen schadevergoeding aanbieden omdat de vervoersvoorwaarden hier niet in voorzien.” Ik draai op voor de fout die zij hebben gemaakt: het kwijt maken van mijn pakket.

Gewenste oplossing

Volledige schadevergoeding van het pakket (€269) en verzendkosten (€6,75).
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hitzerd,Bedankt voor uw reactie. Graag informeer ik u als volgt.Vervelend om te vernemen dat uw zending is vermist. Volgens mijn informatie heeft u al contact gehad met mijn collega omtrent dit pakket. Hieruit is gebleken dat, omdat het om een onverzekerde standaard zending gaat, u geen schadevergoeding kan verwachten. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,Martin
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Sarina
    Datum
    Ik begrijp niet waarom u exact dezelfde reactie herhaalt welke ik al eerder van de klantenservice heb ontvangen. Ik had graag gewild dat u ook daadwerkelijk reageert op mijn bericht i.p.v. dit standaard antwoord. Ik denk niet dat jullie begrijpen dat dit gaat om €269!!! Ik vind het belachelijk dat jullie hier zo luchtig over doen en niet de verantwoordelijkheid nemen voor het verlies van mijn pakket. Niet alles kan simpel worden opgelost met jullie onredelijke "algemene voorwaarden".
  3. Auteur
    Sarina
    Datum
    POSTNL heeft geen oplossing geboden. 0% klantvriendelijkheid!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen