Klacht POSTNL: Laat tot niet leveren.

Wyty

PostNL Levert de volgende werkdag zonder een reden op te geven. Dit is niet de eerste keer maar de 12e. PostNL geeft de rechten van het instellen van een onderzoek allen aan de zender. Helaas heb ik mijn pakket hier niet eerder mee. Post nl maakt een afspraak met mij om het pakket te leveren ik ga hier voor eerder uit mijn bed. PostNL is laat voor het leveren van het pakket. Een uur later verzet PostNL het paket naar de volgende werkdag. Dit gebeurde in 5 manden tij ruim 12 keer. Ik ben teleurgesteld in PostNL.

Ik wil mijn pakket en wel nu!!!!!!!!!!

Geachte heer, mevrouw Hamstra,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van pakketten op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat de bezorging van uw pakket is uitgesteld zonder opgaaf van reden. Verder geeft u aan teleurgesteld dat zijn dat alleen de afzender van een pakket een onderzoek kan laten instellen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De afzender van een pakket is onze opdrachtgever en klant, de verzender heeft een overeenkomst met ons gesloten bij verzending van het pakket. Zij hebben de verzendkosten aan ons betaald om het pakket te vervoeren, u heeft de afzender betaald voor uw aankoop en bent daarmee klant van de afzender. Dit is de reden dat alleen de afzender in bepaalde situaties bij ons een onderzoek kan laten opstarten naar de status van een pakket.

We streven er uiteraard naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen honderd procent garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sorteer- of bezorgproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag, dit lijkt helaas bij uw pakket het geval te zijn geweest.

Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track&Trace code van het betreffende pakket?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl