Klacht POSTNL: laatste waarschuwing

Klachtnummer
# 51191
Gebruiker
Ronny
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik loop al weken te waarschuwen over dat achterlijke gebel aan de deur van jullie pakket bezorgers. Ik deel bij deze mee dat als er weer iemand op een ernstig agressieve manier op mijn deurbel staat te rammen deze bezorger een giga probleem. Schijnbaar is dit niet op te lossen door het normaal te vragen.

Een kopie van deze melding is naar alle instanties gestuurd waar wij zaken mee doen.

De oplossing

Normaal doen en menselijk blijven

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Jansen,Ik vind het erg vervelend dat een bezorger van PostNL zich niet naar behoren heeft gedragen. Mijn excuses hiervoor.Om de bezorger op zijn gedrag aan te spreken, heb ik van jou de verzendcode nodig. Dit nummer begint met 3S en staat op het verzendbewijs dat de verzender gekregen heeft.Met vriendelijke groet,Mina
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen