Klacht POSTNL: Laatste weken heel veel post binnen met sticker herstel/retour huisadres en dus post steeds verlaat.

Klachtnummer
# 541289
Gebruiker
J. Onderdijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sticker herstel/retour huisadres

De oplossing

Mijn NAW gegevens kloppen, dus post bewoon bezorgen zonder sticker en graag ook op tijd bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een door u ontvangen poststuk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat spijtig te lezen dat u post heeft ontvangen met daarop een herstel/retour sticker. Natuurlijk kan ik mij indenken dat u zich nu zorgen maakt of uw post wel goed is bezorgd en graag geef ik uitleg.

    Door een fout tijdens de postverwerking is uw post gesorteerd voor een andere straat/wijk dan de uwe. Deze fout is ontdekt, daarom heeft uw post een sticker gekregen en is vervolgens opnieuw gesorteerd. Aangezien de fout tijdig is ontdekt, is uw post dus niet op een ander adres bezorgd. Indien dit probleem zich onverhoopt blijft voordoen, verzoek ik u dit door te geven via onze klantenservice, bereikbaar via postnl.nl/klantenservice. Er zal dan een registratie gemaakt worden door de medewerker zodat onderzocht kan worden wat hiervan de reden is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen