Klacht POSTNL: Lakse omgang met andermans bezit.

Mellydora

Pakje achtergelaten voor de deur, een passant had het makkelijk mee kunnen nemen.

Verantwoordelijke postbodes aanwerven!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de zending onbeheerd is achtergelaten.Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Pakketten vanuit Nederland verzonden naar geadresseerden in België worden bezorgd door PostNL in België. De ontvanger in België kan contact opnemen via onze website www.postnl.be U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice via +32 (0)15480285. Geopend van maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00 uur. De webcare-afdeling van PostNL België is bereikbaar van maandag t/m zaterdag 08:00-18:00 uur.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.