Klacht POSTNL: Lakse omgang met andermans bezit.

Klachtnummer
# 337276
Gebruiker
Mellydora
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakje achtergelaten voor de deur, een passant had het makkelijk mee kunnen nemen.

De oplossing

Verantwoordelijke postbodes aanwerven!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,


    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de zending onbeheerd is achtergelaten.Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Pakketten vanuit Nederland verzonden naar geadresseerden in België worden bezorgd door PostNL in België. De ontvanger in België kan contact opnemen via onze website www.postnl.be U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice via +32 (0)15480285. Geopend van maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00 uur. De webcare-afdeling van PostNL België is bereikbaar van maandag t/m zaterdag 08:00-18:00 uur.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen