Klacht POSTNL: Lang verwachtte post wordt door PostNL niet bezorgd en is niet te traceren.

JDvG

Vandaag, 22 december, is de laatste dag dat er post door PostNL wordt bezorgd voor de Kerstdagen aanbreken. Van diverse kanten heb ik begrepen dat er al zeker een week geleden kerstkaarten naar ons gepost zijn. De hele week hebben wij bijna geen post ontvangen via PostNL. Onze Kerstpost is ook niet bezorgd. Vandaag kwam er wel een postbode langs, maar geen post/kaarten (alleen wat reclamemateriaal). Daarnet heb ik opgezocht of er in deze regio vertragingen door PostNL wordt gemeld, maar dat is niet het geval. Dit is op zijn zachtst gezegd zeer storend.

Bijna vier weken geleden heb ik een aangetekend pakketje naar Californië op de post gedaan om via PostNL te worden bezorgd. De track&trace code wordt op de website van PostNL niet herkend; het pakketje is nog altijd niet bezorgd. Dit is heel kwalijk.

Is PostNL eigenlijk nog wel betrouwbaar?

Ik zou graag van PostNL willen weten waar onze post blijft en dat z.s.m. alsnog bezorgd krijgen, zowel wat bij ons bezorgd had moeten zijn deze week als het pakketje dat verstuurd is.