Klacht POSTNL: Lang wachten op post met Herstel/retour huisadres sticker

Teleurgesteld#postnl

Correct geadresseerde post komt met sticker Herstel/retour huisadres binnen. Op zich is dat nog niet zo erg ware het niet dat de post dan ruim 2 weken op zich laat wachten! Waarom moet dat zo lang duren? (Is erg vervelend als je b.v. op een simkaartje zit te wachten)

Post op tijd bezorgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een poststuk. U geeft aan dat het poststuk voorzien is van een herstelsticker, terwijl de adressering correct is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u enigszins verontwaardigd bent over de situatie. De sorteermachine kan uw adres verkeerd herkend hebben, waardoor uw poststuk in eerste instantie voor de verkeerde wijk of straat gesorteerd is. Om dit te kunnen herstellen is de herstelsticker nodig. Ook wanneer uw poststuk correct geadresseerd is. Zoals u gemerkt heeft kan dit enige tijd in beslag nemen. Mijn excuses voor het ongemak. Indien dit structureel gebeurt wil ik u verzoeken dit te melden bij PostNL.