Klacht POSTNL: Langdurige bezorging?

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 535418
Gebruiker
Bohey21
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De bezorging van mijn luchtpost pakket van USPS(LX672003215US) is tot 4 keer toe uitgesteld.Ik vermoed dat het wat met de douane te maken heeft.Hoewel er op de buitenkant duidelijk de waarde
($23.96) en inhoud staat vermeld.Ook zie ik geen informatie op de track & trace (of de app) van PostNL van mijn e-packet uit Japan (RX102381738JP).
Op de trackingsite van Japan Post zie ik dat het pakket 29 april is aangekomen bij het postsorteercentrum Amsterdam,de Parcelapp geeft dezelfde informatie.Klopt het dat het vasthouden 5-30 werkdagen kan duren (dus 6 weken !?)?Ook bij dit pakket staat de waarde (¥2850) en inhoud duidelijk vermeld op de buitenkant.In beide gevallen is de waarde dus beneden € 22,-.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij duidelijkheid te verschaffen?
mvg B.Heyblom.

De oplossing

Duidelijkheid geven.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over 2 te ontvangen pakketten uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zoals telefonisch met u te hebben besproken heb ik de vragen uitgezet naar de depots waar ze voor het laats zijn gescand. Zodra ik een antwoord heb zal ik u verder informeren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bohey21
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt een onderzoek gestart naar beide gevallen,ze zijn in ieder geval al door de douane heen.Ik denk dat het gewoon wat langer duurt,maar uiteindelijk wel in orde komt.Bedankt voor de moeite.Aanvullende info:Helaas blijkt dat er in ieder geval 1 pakket is verloren op het postkantoor wat er met het andere pakket is gebeurd is mij vooralsnog onduidelijk.Misschien ook verloren op het postkantoor?
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen