Klacht POSTNL: Langdurige bezorging?

sad Niet opgelost
Bohey21

De bezorging van mijn luchtpost pakket van USPS(LX672003215US) is tot 4 keer toe uitgesteld.Ik vermoed dat het wat met de douane te maken heeft.Hoewel er op de buitenkant duidelijk de waarde
($23.96) en inhoud staat vermeld.Ook zie ik geen informatie op de track & trace (of de app) van PostNL van mijn e-packet uit Japan (RX102381738JP).
Op de trackingsite van Japan Post zie ik dat het pakket 29 april is aangekomen bij het postsorteercentrum Amsterdam,de Parcelapp geeft dezelfde informatie.Klopt het dat het vasthouden 5-30 werkdagen kan duren (dus 6 weken !?)?Ook bij dit pakket staat de waarde (¥2850) en inhoud duidelijk vermeld op de buitenkant.In beide gevallen is de waarde dus beneden € 22,-.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij duidelijkheid te verschaffen?
mvg B.Heyblom.

Duidelijkheid geven.

Geachte heer/mevrouw

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over 2 te ontvangen pakketten uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zoals telefonisch met u te hebben besproken heb ik de vragen uitgezet naar de depots waar ze voor het laats zijn gescand. Zodra ik een antwoord heb zal ik u verder informeren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Bohey21
Er wordt een onderzoek gestart naar beide gevallen,ze zijn in ieder geval al door de douane heen.Ik denk dat het gewoon wat langer duurt,maar uiteindelijk wel in orde komt.Bedankt voor de moeite.Aanvullende info:Helaas blijkt dat er in ieder geval 1 pakket is verloren op het postkantoor wat er met het andere pakket is gebeurd is mij vooralsnog onduidelijk.Misschien ook verloren op het postkantoor?