Klacht POSTNL: Lange levertijd

vdlee2000

Ik heb een pakketje uit China dat al geruime tijd vast hangt in de tracking. bij PostNL staat er al vanaf 05-06-2020:" The item is ready for shipment" wat vrijwel betekend dat deze nog naar de klant gebracht moet worden volgensmij. Bij de Chinese tracking (Aliexpress Standard Shipping) staat er: "Airline arrive at destination country" dit staat er al vanaf 08-06-2020. het pakket is dus wel al in Nederland maar nog steeds niet geleverd. Mijn vraag is hoelang ik nog moet wachten als mijn pakket al ruim één week in Nederland is.

ik wil weten wanneer mijn pakket bezorgd word.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit China. U wilt weten wanneer het pakket wordt bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is logisch dat u hier benieuwd naar bent, maar tot mijn spijt kan ik u nog niet van nadere informatie voorzien. Uw pakket is namelijk (nog) niet traceerbaar binnen de systemen van PostNL. Pas wanneer uw pakket vindbaar wordt op https://www.internationalparceltracking.com/ is uw pakket bij ons aangemeld. Op dit moment kan ik niks anders dan u vragen af te wachten en eerdergenoemde site in de gaten te houden.