Klacht POSTNL: Lange levertijd

Klachtnummer
# 285170
Gebruiker
Mdejong93
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket (UA413547958US) verstuurd vanuit Amerika met USPS en ligt nu al een week stil op Schiphol aldus die track and trace: ‘Your item departed a transfer airport in AMSTERDAM-SCHIPHOL.’
Misschien is er al een Nederlands track and trace beschikbaar? Of meer info.

De oplossing

Zsm oplossing/levering

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw de Jong,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit Amerika verwacht en dat u de Nederlandse code zoekt. Ik kan me voorstellen dat u hierover contact met ons opneemt.

    De 3S-code is nu nog niet bekend omdat uw pakket nog niet bij ons is aangekomen. Ik adviseer u daarom om nog even af te wachten en op een later tijdstip nogmaals te kijken of uw pakket al een Nederlands verzendnummer heeft. Ook kunt u zelf controleren of de omnummering beschikbaar op de site: www.internationalparceltracking.com.

    Mocht uw pakket over een paar dagen nog geen nieuwe verzendcode hebben, dan is het ook mogelijk dat een ander Nederlands postbedrijf de bezorging doet. In dat geval kunt u wellicht contact opnemen met de afzender voor meer informatie over waar uw pakket is.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Bram
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?