Klacht POSTNL: Lange levertijd

Mdejong93

Pakket (UA413547958US) verstuurd vanuit Amerika met USPS en ligt nu al een week stil op Schiphol aldus die track and trace: ‘Your item departed a transfer airport in AMSTERDAM-SCHIPHOL.’
Misschien is er al een Nederlands track and trace beschikbaar? Of meer info.

Zsm oplossing/levering

Geachte heer/mevrouw de Jong,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit Amerika verwacht en dat u de Nederlandse code zoekt. Ik kan me voorstellen dat u hierover contact met ons opneemt.

De 3S-code is nu nog niet bekend omdat uw pakket nog niet bij ons is aangekomen. Ik adviseer u daarom om nog even af te wachten en op een later tijdstip nogmaals te kijken of uw pakket al een Nederlands verzendnummer heeft. Ook kunt u zelf controleren of de omnummering beschikbaar op de site: www.internationalparceltracking.com.

Mocht uw pakket over een paar dagen nog geen nieuwe verzendcode hebben, dan is het ook mogelijk dat een ander Nederlands postbedrijf de bezorging doet. In dat geval kunt u wellicht contact opnemen met de afzender voor meer informatie over waar uw pakket is.

Bram
    PostNL