Opgelost door POSTNL: lange wachttijd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 496993
Gebruiker
Zilverkastanje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik zit al 13 dagen te wachten op een pakketje briefpost uit polen

De oplossing

ik hoop dat het gauw verholpen wordt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van der Pas,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie is het pakket vandaag (24 november) in Nederland aangekomen. U mag verwachten dat het pakket spoedig wordt verwerkt en bij u wordt aangeboden. Zodra we het pakket hebben verwerkt, kunt u de status volgen via onze website.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zilverkastanje
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik ben blij dat het pakje in nederland is aangekomen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen