Opgelost door POSTNL: Laptop verdwenen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 29116
Gebruiker
PDIJKE
Datum
1 reactie

Details

De klacht

26 juni 2013 via website Coolbleu laptop gekocht.
Krijg melding dat deze met Postnl verstuurd wordt en via track&trace gevolgd kan worden.
Krijg bericht van Postnl dat de bestelling 27 juni 2013 tussen 10:00 en 12:00 bezorgd wordt.
27 juni 2013 13:00 : nog geen pakket bezorgt.
Controle via track&trace geeft aan dat het pakket om 10:37 bezorgd zou zijn.
De handtekening voor ontvangst ziet er knullig uit en is zeker niet van mij.
Direct contact opgenomen met Postnl. Klacht is geregistreerd maar om mijn laptop te krijgen wordt mij geadviseerd dit met de leverancier Coolbleu op te lossen. ?????
Coolbleu gebeld: zij beloven met Postnl contact op te nemen.

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk het gekocht artikel ontvangen.
Deze is nodig voor de studie van mijn dochter.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    PDIJKE
    Datum
    Zojuist heeft iemand de laptop in de schuur gevonden. Daar heeft de bezorger hem achtergelaten. Ik ben blij dat hij teecht is, maar toch ook wel een beetje vreemd zoals het gegaan is. Ik heb alle betrokken partijen inmiddels op da hoogte gebracht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PDIJKE
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen