Klacht POSTNL: late aankomst rouwkaart

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 415446
Gebruiker
willem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een familielid is overleden op eerste Kerstdag, de rouwkaarten zijn vanuit Amsterdam verzonden (conform stempel) op 27 december 2019, doch pas vandaag 9 januari 2020 de kaart ontvangen

De oplossing

Is niet meer te verhelpen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
willem
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is een iemand aan de deur geweest vanwege het kaartje dat werd achtergelaten, alleen deze werd twee dagen later pas gevonden in de brievenbus. Hierop heb ik een bericht gezonden met onder meer de klachten hierover, want er stond een naam op, geen datum dat deze persoon geweest was, telefoonnummer dat vervallen was. Dus totaal geen reactie ondanks het achterlaten van mijn telefoonnummers
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen