Klacht POSTNL: Late bezorging kerstpost

Klachtnummer
# 414820
Gebruiker
Eerlijke lezer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Druk snap ik maar dit is te gek: op 21 december kerstpost verstuurd. Vandaag kreeg ik weer een appje dat post pas was gekomen, dat wil zeggen 7 januari in London. Let wel, zonder decemberzegel. Dus daaraan lag het niet.

Maar op 23 januari posten (met decemberzegel) en ontvangst op 4 januari in hetzelfde dorp is echt ongekend! Dat is 12 dagen minus 2 kerstdagen? Tien dagen? En dat is service? Al mijn goede wensen en zelfgemaakte kaarten waren mosterd na de maaltijd. Let wel :100. Dus daar ben ik best boos over.
Is het ergens blijven liggen , zou je denken?
Maar ik kreeg appjes uit het hele land....



De oplossing

Volgend jaar eerder bezoegen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging. Uw kerstkaarten zijn te laat bij de ontvangers bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u dit als mosterd na de maaltijd ziet. Daarom maak ik graag een melding van de situatie, zodat PostNL de interne processen kan verbeteren.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - het adres van de oranje brievenbus of PostNL-locatie waar u de kaarten verstuurd heeft (https://www.postnl.nl/locatiewijzer);
    - enkele voorbeelden van adressen (postcode en huisnummer) waar de post te laat bezorgd is.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen