Klacht POSTNL: Late bezorging kerstpost

Eerlijke lezer

Druk snap ik maar dit is te gek: op 21 december kerstpost verstuurd. Vandaag kreeg ik weer een appje dat post pas was gekomen, dat wil zeggen 7 januari in London. Let wel, zonder decemberzegel. Dus daaraan lag het niet.

Maar op 23 januari posten (met decemberzegel) en ontvangst op 4 januari in hetzelfde dorp is echt ongekend! Dat is 12 dagen minus 2 kerstdagen? Tien dagen? En dat is service? Al mijn goede wensen en zelfgemaakte kaarten waren mosterd na de maaltijd. Let wel :100. Dus daar ben ik best boos over.
Is het ergens blijven liggen , zou je denken?
Maar ik kreeg appjes uit het hele land....

Volgend jaar eerder bezoegen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging. Uw kerstkaarten zijn te laat bij de ontvangers bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u dit als mosterd na de maaltijd ziet. Daarom maak ik graag een melding van de situatie, zodat PostNL de interne processen kan verbeteren.

- uw e-mailadres;
    - het adres van de oranje brievenbus of PostNL-locatie waar u de kaarten verstuurd heeft (https://www.postnl.nl/locatiewijzer);
    - enkele voorbeelden van adressen (postcode en huisnummer) waar de post te laat bezorgd is.