Klacht POSTNL: late bezorging pakje

Klachtnummer
# 31258
Gebruiker
hans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via marktplaats heb ik een pakje besteld. Dit pakje is op 3 augustus al afgegeven. Ik kan dat zien aan de foto die de afzender heeft gemaakt van de bon die hij kreeg. Echter, bij track & trace verschuift telkens de dag waarop het wordt bezorgd. Nu zou het bezorgd worden op woensdag tussen 16-1800 uur, maar dat kan morgen natuurlijk weer anders zijn. Ik heb geen idee wanneer het nu bezorgd wordt en waarom het zo lang duurt. Zeer frustrerend dat de informatie via track en trace niet betrouwbaar is.

De oplossing

Dat het pakje een dag na afleveren bezorgd wordt, zoals het hoort

2 reacties

  1. Auteur
    hans
    Datum
    De pakje is bezorgd. Het heeft 2 dagen op het aflever adres gelegen zonder dat er iets gebeurt is . dat vind ik veel.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Abbink,Hartelijk dank voor uw reactie, Ik begrijp uit uw melding, dat het niet duidelijk was wat er met uw zending aan de hand was. Helaas kan ik zonder barcode van de zending niets voor u nakijken. Ik heb begrepen dat de zending inmiddels wel is ontvangen. Mocht het nog nodig zijn te laten uitzoeken wat er is gebeurt, dan ontvang ik alsnog graag de barcode. Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen