Klacht POSTNL: Late bezorging

Klachtnummer
# 403413
Gebruiker
Moniquevan den dool-hottinga
Datum
1 reactie

Details

Klacht

11 nov een kaart op de bus gedaan in Nieuw Lekkerland , bezorg adres Spijkenisse.
De 19e pas bezorgd.
😡
Dit kan niet post.nl
Voor hetzelfde geld is het zeer belangrijke post.

Gewenste oplossing

Achteraan gaan hoe dit kan gebeuren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak van de vertraging is geweest. Alleen bij geregistreerde zendingen, zoals aangetekende poststukken en pakketten, is het mogelijk om door middel van de geplakte barcode de zending in ons sorteerproces te volgen. Ik wil graag een klacht voor u indienen zodat we deze meenemen in onze analyses, daarmee zoeken we naar structurele verbeteringen. U ontvangt echter geen verdere reactie.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * Adres van de geadresseerde;
    * Locatie van de gebruikte brievenbus (www.postnl.nl/locatiewijzer);
    * Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen