Klacht POSTNL: Late bezorging

Moniquevan den dool-hottinga

11 nov een kaart op de bus gedaan in Nieuw Lekkerland , bezorg adres Spijkenisse.
De 19e pas bezorgd.
😡
Dit kan niet post.nl
Voor hetzelfde geld is het zeer belangrijke post.

Achteraan gaan hoe dit kan gebeuren.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak van de vertraging is geweest. Alleen bij geregistreerde zendingen, zoals aangetekende poststukken en pakketten, is het mogelijk om door middel van de geplakte barcode de zending in ons sorteerproces te volgen. Ik wil graag een klacht voor u indienen zodat we deze meenemen in onze analyses, daarmee zoeken we naar structurele verbeteringen. U ontvangt echter geen verdere reactie.

* Adres van de geadresseerde;
    * Locatie van de gebruikte brievenbus (www.postnl.nl/locatiewijzer);