Klacht POSTNL: lees het voorgande!!!

Klachtnummer
# 313854
Gebruiker
Cees Derksen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

We hebben een huis dat op meer dan 1000m2 staat. Onze brievenbus staat 1 meter (!!) verwijderd van ons tuinhek. We hebben een kleine waakse hond die blaft naar iedereen die langs komt, als ze tenminste in de tuin is. De postbezorger van PostNL die op zaterdag de post bezorgt legt stelselmatig de post op (!!) in plaats van in de brievenbus omdat hij bang is van hondjes! ook tijdens onze vakantie heeft hij dit gedaan en dankzij oplettende buren is de post steeds in de brievenbus gelegd. ook vanmorgen, toen ons hondje in geen velden of wegen te zien was, deed hij het weer en de harde wind verspreidde de post door de hele tuin. Ook als het regent doet hij dit met alle gevolgen van dien! PostNL, dit is onacceptabel en doe er iets aan!

De oplossing

Verplicht uw bezorger de post in de brievenbus te doen in plaats van er op te leggen zodat het bloot komt te staan aan wind en regen. Bovendien kan ieder voorbijganger die de post ziet liggen, dit zomaar meenemen (!!!!)

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Derksen,

    Wat vervelend om te vernemen dat uw post bovenop de brievenbus wordt gelegd in plaats van in de brievenbus. Ik kan me indenken dat u daar niet tevreden over bent en wil u namens PostNL mijn excuses voor aanbieden.

    Aangezien de post gewoon in de brievenbus geleverd moet worden, wil ik hier uiteraard een melding voor aanmaken zodat dit met de betrokken medewerker besproken kan worden. Hiervoor heb ik wel wat extra informatie nodig.

    Kunt u aangeven wanneer dit voor het laatst heeft plaatsgevonden? En ging het om post dat door ons bezorgd wordt? Dit vragen we altijd even na omdat er ook post via andere bedrijven wordt aangeboden. Dit kunt u herkennen aan de oranje streepjescode rechtsonder de envelop of het PostNL Port betaald logo.

    Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Cees Derksen
    Datum
    Beste
    Zojuist (28.7.2018 - 11.10 uur) de post VAN en NIET UIT de brievenbus gehaald!!! Door uw bezorger daar neergelegd met wind en regen!! Wanneer gaat u er nu echt iets aan doen!!
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Derksen,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat de bezorger de post altijd op de brievenbus legt, mijn oprecht excuses hiervoor.

    Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Ik heb er een melding van gemaakt zodat de teamleider dit kan bespreken met de betrokken medewerker. Ik ga ervan uit dat het niet weer gebeurt in de toekomst.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen