Vandaag ontving ik een envelop zonder inhoud in een plastic zak met een briefje: "Het spijt ons u te moeten melden dat uw postzending incompleet en/of beschadigd is, Deze schade is waarschijnlijk ontstaan tijdens de postverwerking. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak" Nu is het voor jullie haast onmogelijk om precies te achterhalen wat er met de inhoud is gebeurd, gezien het feit dat er dagelijks honderdduizenden items worden verwerkt door PostNL. Daar gaat mijn verzoek ook niet over. Ik heb alleen wel verzendkosten betaald voor vier postzegels en zou die graag vergoed krijgen.
Ik heb jarenlang prettige ervaringen met dit bedrijf gehad en deze (kleine) vergoeding zou van jullie kant een logische investering zijn in het voortbestaan van mijn klanttevredenheid naar jullie.
Ik hoop dat we dit probleem netjes kunnen oplossen.
Mvg,
Walter
De oplossing
Vergoeding verzendkosten
4 reacties
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer Karsemeijer,
Uit uw bericht begrijp ik dat u reeds een incomplete/beschadigde zending heeft ontvangen met een excuusbriefje. U geeft aan de betaalde verzendkosten graag vergoed te willen krijgen.
Allereerst mijn excuses voor het ontstane ongemak. Ik begrijp dat het erg vervelend is om een zending op deze wijze aan te treffen. Ik heb een klacht voor u ingediend onder casenummer 00751742. De klacht wordt doorgezet aan de behandelende afdeling. Hierop volgt geen terugkoppeling.
Helaas ben ik niet in staat het door u betaalde bedrag aan verzendkosten te vergoeden, waarvoor mijn excuses.
Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, Nala Klantenservice PostNL
Auteur
Ikkomjehalenknul
Datum
Jammer dat je werkgever klanten niet wat serieuzer neemt. Ik snap ook wel dat er zo veel zoekraakt en wordt stuk gemaakt als je collega's bij sortering ongemotiveerde onderbetaalde jongeren zijn.
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer Karsemeijer,
Ik kan me voorstellen dat u zeer teleurgesteld bent in het feit dat de inhoud van uw zending uit de envelop is geraakt. Om dit in de gaten te houden en in de toekomst te voorkomen heeft mijn collega hier melding van gemaakt. Ik hoop dat de postbezorging in de toekomst weer correct zal gaan verlopen. Mijn excuses voor alle overlast.
Met vriendelijke groet,
Annet PostNL Klantenservice
Auteur
Ikkomjehalenknul
Datum
PostNL zegt geen nee tegen je aanschaf van postzegels, maar trekt hun handen af van alle verantwoordelijkheid als je zending zoekraakt of kapot is. Geen respect voor klanten.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Ikkomjehalenknul
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.