Klacht POSTNL: Lege envelop ontvangen

# 195659
Willeke75

Iemand uit Marknesse heeft een sleutel naar mij opgestuurdcin een envelop maar ik heb een leve envelop ontvangen (envelop was gescheurd). Is de sleutel ergens gevonden??
Mvrgr Willeke Veenstra
Van karnebeeklaan 34
8347 WD Eesveen
06-41112445

Of ik de sleutel alsnog kan ontvangen

Geachte mevrouw Veenstra,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel spijtig om te vernemen dat u deze envelop beschadigd heeft ontvangen en dat de sleutel ontbreekt. Mijn excuses hiervoor.

Wanneer er losse scherpe voorwerpen in een papieren envelop worden verzonden dan bestaat het risico dat de envelop in de sorteermachine klem komt te zitten en dat deze scheurt. Ik heb wel een melding gemaakt dat u deze envelop in deze staat heeft ontvangen om de bezorging op uw adres en dit postcodegebied in de gaten te houden.

Wanneer de sleutel aan een van de onderste beschrijvingen voldoet dan heeft de afzender de mogelijkheid om een formulier op te vragen bij onze klantenservice om een onderzoek in de kunnen stellen;

•Losse sleutel voorzien van nummer waarbij het merk en het nummer van de sleutel bekend zijn
    •Sleutelbos waarbij een omschrijving van de labels en gegevens en het aantal sleutels bekend zijn
    •Autosleutels waarbij het merk van de auto bekend is en een omschrijving van een eventuele sleutelhanger of sleutelbos

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet